Bestellingen
Bij sales > bestellingen kan je het besteloverzicht vinden. Je hebt hier een aantal kopjes;
- Nr; het unieke bestelnummer
- Klant; de naam van de klant die de bestelling geplaatst heeft. Heb je een vraag of opmerking die je wil sturen naar de klant mbt de bestelling dan kan je op de link e-mail achter de naam klikken.
- Bestelling; hier zie je het totale bestelbedrag. Door met de muis op het vraagteken te gaan staan krijg je een beknopt overzicht van de bestelling. In latere updates zal hier een doorklikmogelijkheid toegevoegd worden zodat je de totale bestelling kan bekijken.
- Status; hier kan je zien of de klant gekozen heeft voor afhalen, verzenden of bezorgen. Klik de status aan om deze te updaten, de klant krijgt hier geen bericht van.
- Betaald; hier kan je zien welke betaalmethode gebruikt is door de klant
- Besteld; de datum waarop de bestelling geplaatst is
- Afgehandeld; klik deze aan om de bestelling af te sluiten. Dit is voor intern gebruik de klant krijgt hier geen bericht van.